Поведінкова терапія

Поведінкова терапія – використовується для того, щоб зробити аналіз причин небажаної поведінки у дитини (агресія та аутоагресія, істерики, тощо) та здійснити корекцію. Також засоби поведінкової терапії допоможуть у складанні програми вироблення різних корисних навичок у вашої дитини.

Оксана Валерьевна Кривоногова
Психіатрія дитяча
Оксана Валеріївна Кривоногова
Маргарита Сергеевна Чайка
Логопедична корекція
Маргарита Сергіївна Чайка
Екатерина Владиславовна Гусак img
Психіатрія дитяча
Катерина Владиславівна Гусак

Поведінкова терапія для дітей. Дитячий психолог Одеса. Консультація психотерапевта Віта Сана

В клініці Віта Сана ми розуміємо, що небажана поведінка дитини, наприклад, агресія чи істерика, може бути викликом для батьків. Саме тому ми пропонуємо ефективний підхід –поведінкову терапію для дітей. Завдяки сеансам психотерапії з фахівцями VitaSana ви зможете побачити позитивні зміни в поведінці вашої дитини.

Vita Sana Clinic використовує сучасні методики поведінкової терапії, адаптовані до вікових особливостей дітей. Досвідчені психотерапевти ВітаСана виявлять причину небажаної поведінки у дитини та складуть індивідуальну програму, яка посприяє формуванню корисних навичок та вихованню емоційного і соціального інтелекту вашої дитини.

Корекція небажаної поведінки у дітей. Підхід психологів з Одеси Vita Sana

Vita Sana Clinic Одеса – місце де ваша дитина буде відчувати підтримку та комфорт. Наша команда психологів володіє глибоким розумінням психології дітей і створить невимушену та довірливу атмосферу для розвитку вашої дитини.

На всі ваші питання ми знайдемо відповіді – запишіться на консультацію в центр Віта Сана. Наші експерти запропонують найбільш ефективний шлях розвитку для вашої дитини.