Реабілітація після інсульту

Реабілітація після інсульту
1 день
2500 грн

У вартість включено: консультацію психолога/психіатра, реабілітолога, логопеда, медикаменти, харчування, цілодобове спостереження та догляд, виписка.

Маргарита Сергеевна Чайка
Логопедична корекція
Маргарита Сергіївна Чайка

Реабілітація після інсульту. Нейропсихолог Одеса. Постінсультне відновлення у VitaSana

Інсульт може призвести до втрати рухових, мовних, пам’ятних та інших важливих функцій організму. Єдиний вірний шлях до відновлення після інсульту – це реабілітація. Таку допомогу надає геріатричний центр Vita Sana.

Vita Sana Clinic – це сучасна приватна медична установа, яка спеціалізується на догляді та лікуванні людей похилого віку, які перенесли інсульт. Тут ви знайдете професійний медичний персонал, сучасне обладнання та комфортні умови проживання.

Як розпізнати інсульт. Ішемічний інсульт симптоми. Діагностичний тест Віта Сана Одеса

Інсульт – це стан, який потребує швидкої допомоги. Зверніть увагу на симптоми: порушення мови, оніміння кінцівок, асиметрія обличчя, головний біль. Якщо ви підозрюєте інсульт, варто викликати швидку та записатися до клініки Віта Сана на діагностику.

Геріатричне відділення ВітаСана пропонує неврологічні обстеження та індивідуальну програму постінсультної реабілітації, яка включає логопедичну корекцію, психотерапію, масаж, медикаментозне лікування, програму харчування та інші процедури.

Оберіть Vita Sana Clinic Одеса і переконайтеся в ефективності нашої програми реабілітації. Запишіться на консультацію вже сьогодні.