Підтримка людей із хворобою Паркінсона

Підтримка людей із хворобою Паркінсона
1 день
500 грн

Ціна вказана за добу та може варіюватись в залежності від фізичного та психічного стану резидента

Хвороба Паркінсона лікування. Підтримка людей із хворобою Паркінсона. Будинок престарілих Одеса Віта Сана

Люди похилого віку часто втрачають здатність до самообслуговування через такі хронічні неврологічні захворювання, як хвороба Паркінсона. Але ви не маєте залишатися з цим діагнозом наодинці. Клініка Vita Sana готова забезпечити стаціонарну та консультативно-діагностичну медичну допомогу, яка враховує потреби та особливості літніх людей з хворобою Паркінсона.

Кваліфікований персонал геріатричного центру VitaSana допоможе подолати труднощі, пов’язані з хворобою Паркінсона. Комфортне середовище в поєднанні з організованим дозвіллям допоможе пацієнтам Vita Sana Clinic Одеса покращити своє самопочуття, настрій та якість життя.

Хвороба Паркінсона симптоми. Діагностика хвороби Паркінсона. Психіатр Одеса

Сучасні препарати та своєчасна діагностика допоможуть зменшити симптоми хвороби Паркінсона та призупинити її прогресування. Першим кроком стане консультація психіатра Vita Sana Clinic, який визначить рівень тяжкості хвороби та підбере оптимальний спосіб лікування.

Не втрачайте часу та надії! Зверніться за допомогою у клініку Віта Сана Одеса.