Лікування неврозів

Лікування неврозів у дорослих та дітей.

Фахівці клініки «Віта Сана» проводять кваліфіковане лікування неврозу у дорослих та дітей. Це найбільш поширене захворювання, яке має на увазі невеликий психічний розлад, що супроводжується тривогою, страхами, нав'язливими станами. Пацієнт здатний самостійно усвідомлювати те, що він хворий. Щорічно кількість хворих на невроз зростає, але при проведенні правильного лікування він легко усувається.

Які ознаки неврозу?

У пацієнтів, які звертаються до нас до клініки, спостерігаються такі симптоми:

1. Болісні відчуття в ділянці серця, живота та голови.
  2. Постійна втома.
  3. Порушення дихання.
  4. Рясне потовиділення, низька потенція.
  5. Розлад апетиту.
  6. Неповноцінний сон.
  7. Булімія.

Якщо у Вас є хоч одна з перелічених ознак, Вам слід звернутися до клініки «Віта Сана», де наші фахівці нададуть Вам висококваліфіковану допомогу.

Як лікують невроз у дітей?

Розвиток неврозу у дитини – це наслідок переживання нею у яких-небудь важких життєвих ситуаціях. Переживання, які відчуває малюк, відбиваються з його поведінкою. Батьки повинні розуміти, що він неврозу необхідно позбавлятися терміново.
Що ж є причиною розвитку цього розладу психіки у дітей, які його симптоми? В основному головною причиною є неправильне виховання, коли малюкові дозволяють робити абсолютно всі будинки. А ось під час відвідування дитячого садка чи школи дитині доводиться вчитися жити в соціумі, бути дисциплінованою. А це призводить до неприємних ситуацій та, як наслідок, неврозів.
Малюк стає дратівливим, він перебуває у стані сильного збудження, що призводить до швидкої стомлюваності. Починаються проблеми зі сном та апетитом. При хвилюванні діти сильно пітніють, спостерігається похолодання кінцівок. Можуть виникати істерики.
Лікування всіх видів неврозів у нашій клініці «Віта Сана» ефективне завдяки комплексному підходу та вмілому поєднанню психотерапії з медикаментами. Ціни на наші послуги доступні. Якщо Ви звернетеся до нас за допомогою, то можете бути впевнені, що отримаєте висококваліфіковану допомогу.