Лікування анорексії

Зображення з дуже худою жінкою яка стоїть перед дзеркалом

Лікування анорексії
Згідно звичайному стаціонарному лікуванню

Анна Величко
Психологія
Ганна Велічко

Поговоримо про анорексію?

Отже, це психічне захворювання, що характеризується порушенням сприйняття тілесного образу, відмовою від їжі і гострим зниженням ваги. Хворі обмежують порції їжі або намагаються повністю уникати їжі, виконують виснажливі фізичні вправи, приймають препарати для схуднення і здійснюють інші дії, спрямовані на схуднення.
Анорексія буває 4 видів:

• Психологічна - найпоширеніший різновид. Супроводжується психічними порушеннями, що викликають відсутність почуття голоду або відразу до їжі. Може виникати як наслідок прийому психоактивних речовин або в якості симптому психічних захворювань, наприклад, шизофренії.
  • Медикаментозна (лікарська) - виникає на тлі вживання наркотичних речовин або надлишкових доз антидепресантів. Іноді може стати наслідком тривалого вживання седативних і заспокійливих засобів.
  • Симптоматична - проявляється в якості симптому основного захворювання: хвороби жовчно-кишкового тракту, гінекологічні розлади, гормональні патології, онкологічні захворювання тощо.
  • Нервова (психологічна) - супроводжується нав’язливим бажанням до схуднення. Хворі на анорексію свідомо обмежують себе у вживанні їжі і часто неадекватно сприймають власне тіло.

Як це лікується?
Схема лікування нервової анорексії та інших різновидів захворювання затверджується лікарем, з урахуванням даних первинного огляду і наступних аналізів. Для максимальної ефективності повинен використовуватися комплексний підхід, що складається і трьох методів лікування: психотерапія, дієтотерапія, медикаментозна терапія.
Ми пропонуємо допомогу у вигляді стаціонарного та амбулаторного лікування. Зробимо все заради того, щоб ви або ваші близькі змогли повернутися до колишнього життя.
Для запису сміливо звертайтеся до фахівців клініки Віта Сана.